قفسه فروشگاهی چیست

قفسه فروشگاهی چیست
22ژانویه

قفسه های فروشگاهی

قفسه فروشگاهی چیست, قفسه های فروشگاهی و قفسه بندی اصلی ترین عامل جهت نظم دهی به فروشگاه ها قفسه های فروشگاهی می باشد. برای جای دادن اجناس از قفسه های فلزی و محکم استفاده نمایید.

علاوه بر نظم دادن به فروشگاه جهت ارائه محصولات و کالاها در زیبایی فروشگاه نقش به سزایی دارد. که این موضوع به طراحی دکوراسیون بستگی دارد.

برای تمامی صنف ها مانند :کتاب فروشی ها ،سوپر مارکت ها ،فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی و…. کاربرد دارد. بنابراین بدون وجود قفسه ها امکان خرید و فروش در فروشگاه ها امکان پذیر نمی باشد.

چیدمان کلی ، یعنی قرار دادن محصولات بر روی زمین یا ویترین های شیشه ای که علاوه بر زشت شدن و نامرتبی محیط موجب می شود که خریداران نتوانند به خوبی محصولاتی که میخواهند را از نزدیک ببینند ولی با وجود قفسه های فروشگاهی می توانید محصولات را در مکان مناسب قرار دهید. مشتریان بتوانند آنها را از نزدیک مشاهده کنند و به راحتی خریداری نمایند .

قفسه فروشگاهی چیستقفسه فروشگاهی چیست

ویژگی های قفسه فروشگاهی

  • قابلیت تغییر فاصله بین طبقات
  • قابل تجهز به سیستم روشنایی
  • قابلیت نصب ساده و آسان
  • دارای نرده محافظ، جهت جلوگیری از ریزش كالا
  • دارای تنوع رنگی گوناگون مطابق با سلیقه مشتری
  • قابلیت نصب اتیكت آلومینیومی یا پلاستیکی
  • تغییر ارتفاع و عرض قفسه ها مطابق با سفارش مشتری
  • قابلیت نصب سبد و انواع رگال
  • امکان ارتقاء مقاومت كفی های بنا به نیاز مشتری
  • قابلیت نصب گارد، جهت جلوگیری از برخورد چرخ خرید فروشگاهی
  • دارای سوراخ های پانچ شده جهت تقسیم بندی و بستن انتهای کفی ها
  • دارای طبقات با تحمل وزن بالا
  • قابلیت نورپردازی طبقات قفسه مطابق با سفارش مشتری

 کاربرد قفسه فروشگاهی در انبار

قفسه فروشگاهی چیست

فروشگاهها برای سرویس دهی به مشتریان و تسریع امر پاسخگویی به نیازهای روزمره و با سرعت بالای مشتریان نیاز به تامین و ارائه محصولات مختلف و در رده های مختلف نمایند ، این محصولات برای آنکه به سرعت در دسترس قرار گیرند و در غرفه ها قرار گیرند نیاز به یک انبار بزرگ دارند.

انبارها برای دسترسی و در اختیار قرار دادن و تامین کالاها برای زنجیره فروش درون فروشگاه ها نیاز دارند که نظمی فرای تصور داشته باشند و این نظم جز با بخش بندی و طبقه بندی و کد گذاری گروه های محصولات امکان پذیر است.

انبارها مجبورند با قفسه بندی ها و سیستم قفسه بندی فروشگاهی چه در درون فروشگاه و چه در انبار این گروه های محصول را مجزا و با توجه به اثراتی که ممکن است بر هم به لحاظ بو و مزه ایجاد کنند جداسازی نمایند.

غرفه چینی و طراحی غرفه های فروشگاهها نیازمند نظم و سیاست خاصی است که علاوه به دسترسی سریعتر و بیشتر برای مشتریان به آنها پیشنهادهای مختلفی نیز برای افزایش فروش کلی به لحاظ بصری می دهد .

 مزایای قفسه فروشگاه

امروزه دیگر شما نمی توانید انبار و یا فروشگاهی را بیابید که مجهز به قفسه بندی نباشد .

استفاده از قفسه بندی در فروشگاه و انبارها نیز با پیشرفت تحول پیدا کرده و در هر قسمت با توجه به نیاز مشتری اندیشه و ابداع جدید به کار گرفته شده است. استفاده از قفسه بندی سبب آسان شدن فعالیت های کارخانه ای و تولیدی بخصوص در بخش انبارداری و ایجاد فضای بهینه شده است این امر بخصوص درانبارها ،مراکز خرید و فروشگاه ها ،با اشکال مختلف و در طراحی متفاوت ساخته می شود.

قفسه فلزی فروشگاهی

کیفیت قفسه های فروشگاهی که باعث طول عمر بیشتر آنان میگردد،از ویژگی های بارز و ویژه می باشد. چرا که میبایست تحمل اجناس سنگین را داشته باشد.

مجموعه شگردها و فرآیندهایی در جلب کردن توجه مشتری به محصولات خاص با رنگبندی خاص وجود دارد.

برای نمایش بهتر محصولات و کالاها میبایست از قفسه تکی استفاده نمود.

چراکه در معرض دید مشتری قرار می گیرد. برای لباس فروشی ها و حراجی ها این نوع قفسه مناسب می باشد،و مشتری به راحتی به کالای خود دست پیدا می کند. از قفسه های تکی می توان برای اجناس تک سایز استفاده نمود.

با تک بودن قفسه محصولات بهتر دیده می شود بنابراین اشخاص اجناس مورد نظر خود را راحت تر پیدا می کنند.

حرف آخر:

امیدواریم که از این وبلاگ استفاده لازم رو برده باشید.

دیگر وبلاگ های ما را نیز مطالعه بفرمایید


تولید قفسه فلزی در تهران , تولید قفسه دارویی در تهران , تولید قفسه صنعتی در تهران , تولید قفسه راک سنگین در تهران , تولید قفسه پانل  راک دارویی در تهران , تولید قفسه راک در تهران , قفسه بندی انبار در تهران , قفسه فروشی در تهران , قفسه ارزان در تهران , قفسه فلزی در تهران , قفسه صنعتی در تهران , تولیدی قفسه فلزی انبار ، قفسه فلزی انباری ، تولید قفسه فلزی دارویی ، قفسه بندی تهران ، تولیدی قفسه در تهران ، تولیدی قفسه فروشگاهی در تهران ، تولیدی قفسه انباری در تهران ، تولیدی قفسه ، قفسه سازی تهران , بهترین برند قفسه ، قیمت قفسه فروشگاهی ، نمایندگی قفسه های فروشگاهی در تهران , فروش قفسه فلزی مشبک در تهران ، قیمت قفسه فروشگاهی , تولید قفسه مغازه ، کارخانه تولید قفسه فلزی در تهران ، ادرس کارخانه قفسه فلزی ، کارخانه قفسه سازی ، تولید قفسه هایپر مارکت ، تولید تجهیزات فروشگاهی در تهران ، تولید تجهیزات صنعتی در تهران , قفسه بندی فروشگاهی , قفسه راک قیمت ,قفسه بندی انبار,قفسه فلزی,قفسه صنعتی,قفسه کارکرده,قفسه ساز,نصاب قفسه,قفسه فروشگاهی,قفسه ساز تهران,قفسه راک,نیم طبقه, تولید کننده قفسه راک, قیمت قفسه راک, پالت راک,راک تهران,قفسه دارویی,قفسه لوازم یدکی

5 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.