قفسه بندی سردخانه ای

قفسه بندی سردخانه ای
16مارس

قفسه بندی سردخانه چیست؟

قفسه بندی سردخانه ای, سردخانه ها بسیار مهم هستند چرا که در کاهش ضایعات مواد غذایی و محصولات کشاورزی نقشی کلیدی دارند . به همین سبب مدیریت فضا در سردخانه ها بوسیله قفسه بندی موضوع بسیار مهمی می باشد .

قفسه های سردخانه برای مدیریت هر چه بهتر فضای سردخانه ها تولید می شوند. و یکی از تجهیزات بسیار کاربردی برای سردخانه های مواد غذایی و محصولات کشاورزی هستند . قفسه های سردخانه ای از ورقه های گالوانیزه تولید می شوند و به طور طبقاتی تولید می شوند.

به همین دلیل برای مدیریت و استفاده بهینه از فضای سردخانه بسیار کارآمد هستند .

پیش از ادامه ی مقاله لازم به ذکر است اگر نیازمند مشاوره در زمینه ی قفسه بندی سردخانه خود هستید می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در صفحه تماس با ما و یا در پایین صفحه با پر کردن فرم مربوطه از خدمات مشاوره رایگان مجموعه ی ما بهره مند شوید.

قفسه بندی سردخانه ای

کاربرد قفسه در سردخانه 

قفسه هایی که برای سردخانه ساخته می شوند از جنس ورقه های گالوانیزه با ضخامت های متفاوت می باشد و به همین دلیل از مقاومت بالایی برخودار هستند و مهم ترین کاربرد آن ها نگهداری از کالاهای سنگین است .

این کالا ها می توانند روی پالت های مسطح و یا دیواره دار قرار گرفته و با کمک لیفتراک جابه جا شوند . ضمن این که قابلیت شست و شو و ضدعفونی دارند که نکته بسیار مهم و ضروری ای برای محیط سردخانه می باشد .

قفسه بندی های سردخانه ای ، در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شوند که با توجه به نوع محصولات ، فضای بیشتری را برای نگهداری آن ها ارائه می کنند . هم چنین باید گفت این نوع قفسه بندی ها می تواند در سردخانه های رستوران ها ، پیتزا پزی ها و یا شیرینی پزی ها نیز استفاده شود .

قفسه انبار سردخانه برای انبارهای بزرگ

شما با خرید قفسه انبار سردخانه می ‌توانید از محصولات گوناگون به راحتی مراقبت کنید. مهمترین مشکلی که در بسیاری از اماکن وجود دارد این است که آنها فضای زیادی در اختیار ندارند.

این مشکل امروزه توسط بسیاری از سازمان ها حل شده است. مهمترین تجهیزاتی که شما برای رفع این مشکل می توانید به کار بگیرید قفسه بندی هایی می باشد که برای انبار ها تولید می گردند.

قفسه بندی های سردخانه ای راه حل مناسبی جهت نگهداری کردن مواد غذایی و محصولات هستند. کالاهای گوناگون را شما می توانید روی این قفسه ها قرار دهید و از آنها مدت زمان زیادی استفاده کنید.

ویژگی های قفسه انبار سردخانه

زمان خرید انواع قفسه انبار سردخانه باید ویژگی ‌های قفسه را به خوبی بشناسید. این نمونه از قفسه ها ابعاد و ساختار متفاوتی دارند. اجزای تشکیل دهنده هر یک از قفسه ها با یکدیگر متفاوت است.

تعداد طبقاتی که در این قفسه ها به کار گرفته می شود تا ۵ طبقه قابلیت اجرا دارند. کفپوش هایی که برای این قفسه ها در نظر می‌ گیرند به طور معمول از پانل هایی است که پانچ شده می باشد. ضخامت هر یک از پانل ها حدود یک میلیمتر است. ارتفاع پایه هایی که برای قفسه های انبار در نظر می‌ گیرند از ۲ متر تا ۹ متر متفاوت می باشد.

ضخامت هر یک از ورقه های پایه ها حدود یک و نیم میلی‌متر تا 2 میلی‌متر خواهد بود.

پایه هایی که برای قفسه های انباری سردخانه به کار گرفته خواهند شد استقامت طبقه های قفسه را افزایش خواهند داد.

شما می توانید پایه های متفاوت قفسه ها را مشاهده کنید و سپس طبق نوع باری که می خواهید روی قفسه بگذارید یکی از قفسه های مناسب را انتخاب نمایید.

پایه های قفسه ها را به طور معمول از ورق های گالوانیزه تولید می کنند. قدرت تحمل کالا در این قفسه ها از ۲۰۰ کیلوگرم تا ۶۰۰ کیلوگرم متفاوت می باشد.

با توجه به این مسئله که در ساخت قفسه های انباری سردخانه از ورق های گوناگون مانند گالوانیزه استفاده می کنند شما به راحتی می‌ توانید آنها را شستشو دهید.

ضدعفونی کردن قفسه ها در برخی از صنایع اهمیت زیادی دارد. شما به راحتی می توانید قفسه های انبار را ضدعفونی کنید تا به سیستم چیدمان کالاها آسیبی وارد نشود.

بازویی که روی این قفسه ها نصب می گردد حدود ۱۲۰ الی ۱۵۰ سانتیمتر می باشد.

کاربرد قفسه بندی سردخانه ای

مهم ترين كاربرد های قفسه بندی سردخانه ای را می توان برای نگهداری از کالاهای سنگین دانست. در واقع قفسه بندی های سردخانه ای می توانند در مدل های مختلفی طراحی شوند که با توجه به نوع محصولات، فضای بیشتری را برای نگهداری آن ها ارائه می کنند.
این کالا ها می توانند بر روی پالت های مسطح شکل و یا پالت های دیواره دار قرار گرفته و همچنین می توانند با کمک لیفتراک جابجا بشوند.

قفسه بندی های سردخانه ای می توانند برای کالاهای سنگین با توجه به مدل آن نیز استفاده شوند. همچنین باید گفت این نوع قفسه بندی ها می تواند در سردخانه های رستوران ها، پیتزا پزی ها و یا شیرینی پزی ها استفاده شود.
به طور کلی می توان در مورد اینکه قفسه بندی سردخانه چیست گفت، این نوع قفسه ها را می توان نوعی قفسه انبار دانست که برای ذخیره سازی مواد غذایی به کار می روند.

همچنین در پاسخ به این سوال که قفسه بندی سردخانه چیست باید گفت این قفسه بندی ها در انواع مختلفی تولید می شوند که می توانند در شرایط آب و هوایی مختلف، مقاوم باشند.

مزایای قفسه بندی سردخانه ای

قابلیت شستشو و ضد عفونی قفسه ها بدون آسیب وارد شدن به آنها و زنگ زدگی
قیمت ارزان نسبت به سایر انواع سیستم های قفسه بندی
قدرت تحمل بالا
نصب و راه اندازی آسان در کمترین زمان
کاربرد گسترده در سردخانه های مواد غذایی و مواد اولیه

حرف آخر:

امیدواریم که از این وبلاگ استفاده لازم رو برده باشید.

دیگر وبلاگ های ما را نیز مطالعه بفرمایید


تولید قفسه فلزی در تهران , تولید قفسه دارویی در تهران , تولید قفسه صنعتی در تهران , تولید قفسه راک سنگین در تهران , تولید قفسه پانل  راک دارویی در تهران , تولید قفسه راک در تهران , قفسه بندی انبار در تهران , قفسه فروشی در تهران , قفسه ارزان در تهران , قفسه فلزی در تهران , قفسه صنعتی در تهران , تولیدی قفسه فلزی انبار ، قفسه فلزی انباری ، تولید قفسه فلزی دارویی ، قفسه بندی تهران ، تولیدی قفسه در تهران ، تولیدی قفسه فروشگاهی در تهران ، تولیدی قفسه انباری در تهران ، تولیدی قفسه ، قفسه سازی تهران , بهترین برند قفسه ، قیمت قفسه فروشگاهی ، نمایندگی قفسه های فروشگاهی در تهران , فروش قفسه فلزی مشبک در تهران ، قیمت قفسه فروشگاهی , تولید قفسه مغازه ، کارخانه تولید قفسه فلزی در تهران ، ادرس کارخانه قفسه فلزی ، کارخانه قفسه سازی ، تولید قفسه هایپر مارکت ، تولید تجهیزات فروشگاهی در تهران ، تولید تجهیزات صنعتی در تهران , قفسه بندی فروشگاهی , قفسه راک قیمت ,قفسه بندی انبار,قفسه فلزی,قفسه صنعتی,قفسه کارکرده,قفسه ساز,نصاب قفسه,قفسه فروشگاهی,قفسه ساز تهران,قفسه راک,نیم طبقه, تولید کننده قفسه راک, قیمت قفسه راک, پالت راک,راک تهران,قفسه دارویی,قفسه لوازم یدکی
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.