قفسه ایزی راک چیست

قفسه ایزی راک چیست
02می

قفسه بندی ایزی راک

قفسه ایزی راک چیست, آیا می دانید که کاربرد اصلی قفسه بندی ایزی راک در چیست؟
امروزه بسیاری از شرکت ها و اداره ها برای دسترسی راحت تر به فایل های کاری خود، به دنبال اجرا و پیاده کردن بهترین و بی نظیرترین قفسه بندی هستند و شما می توانید با توجه به شرکت و فعالیت شرکت خود، یکی از مدرن ترین و بی نظیرترین قفسه بندی ها را در اداره خود اجرا کنید.

همچنین در این راستا می توانید شرکت های بسیار زیادی را نیز مورد مشاهده قرار دهید که هر یک از آن ها به دنبال ارائه بهترین و باکیفیت ترین خدمات در حوزه قفسه بندی دفتری هستند.

بی شک یکی از بهترین و معتبرترین این شرکت ها را شرکت پیش روی شما تشکیل داده است که شما می توانید برای اخذ خدمات مورد نیاز خود، سریعا با همکاران ما در تماس بوده و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

همچنین می توانید نمونه کارهای ما را نیز از همین وب سایت پیش روی خود مورد مشاهده قرار دهید و با آگاهی بیشتری اقدام به دریافت خدمات مورد نظرتان داشته باشید.

در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا پاسخ مناسبی را به سوال قفسه بندی ایزی راک چیست ؟ ارائه داده و در مورد راهنمای خرید و استفاده از این محصولات بیشتر صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

قفسه ایزی راک چیست

مزیت قفسه بندی ایزی راک

قفسه ایزی راک چیست

این قفسه ها را می توان در طبقات مختلف به اجرا درآورد که این امر سبب می شود که استفاده بهتری از مکان نمود.
دسترسی به همه کالاهای موجود در قفسات نیز از مزیت این قفسه ها می باشد، به گونه ای که میتوان به سادگی به همه محصولات دسترسی پیدا کرد.
این قفسه ها را میتوان جابجا کرد و کارمندان انبارها به سادگی می توانند بارگذاری را انجام دهند.
یکی از موارد مورد توجه در قفسه بندی این است که ارتفاع قفسات متغییر باشد، قفسه های ایزی راک این امکان را به افراد می دهند که ارتفاع کفه ها را با توجه به نیاز دلخواه تغییر دهند.

جنس قفسه های ایزی راک از مواد اولیه پروفیلی است، این مواد اولیه تحمل کالاهای نسبتا سنگین را دارند.
در نصب و ساخت این قفسه ها از هیچ اتصالات و پیچ و مهره ای استفاده نشده است این مساله سبب تغییر آسان طبقات را فراهم میکند.
از دیگر مزایای این قفسه ها استحکام آنها می باشد، این ویژگی برای دوام هرچه بیشتر این قفسه ها مهم تر است.
یکی دیگر از موارد مورد توجه در قفسه ها، چیدمان و نظم ایجاد کننده در انبارها می باشد، این قفسه ها علاوه بر شیک بودن و استحکام کافی سبب ایجاد نظم کافی و زیبایی برای انبارها میشود.
ویژگی دیگر این قفسه ها ایمنی مناسب است، ایمنی این قفسه ها باتوجه به طراحی آنها از اکثریت مدل ها بیشتر است،با داشتن انعطاف پذیری بالا و امکان جابجایی کفه ها این ایمنی نیز به مراتب بیشتر می شود.

نکات مهم در طراحی قفسه های ایزی راک

از جمله مواردی که میتوان در قفسه های ایزی راک نگه داری کرد شامل مواد شیمیایی،مواد دارویی، کتابها و مجلات، مواد اولیه کارخانها و… می باشد.

این قفسه ها در بازار بصورت استاندارد موجود می باشند اما اگر نسخه های خاصی از این قفسه های ایزی راک مورد نیاز باشد، می توان بصورت سفارشی نیز آنها را تولید نمود.

با در نظر گرفتن اینکه دوام و کیفیت این قفسها بالا میباشد می توان گفت که هزینه آن ها مقرون به صرفه است، بطوری که عمر این قفسه ها بالاتر از سایر قفسه ها می باشد.
ابعاد این قفسها متغییر است اما بطور معمول حدود ۳ متر ارتفاع دارند، برای جابجایی و دسترسی به کالاها میتوان از لیفتراک ها استفاده کرد، وزن تحملی طبقات این قفسه ها بطور استاندارد بین ۳۰۰ تا ۶۰۰ کیلوگرم میباشد.

خارج از این محدوده قفسه های سفارشی را شامل میشود. با درنظر گرفتن نکات گفته شده میتوان، بهترین و مناسبترین قفسه ایزی راک را تهیه نمود.

تولید و مجری انواع قفسه بندی و قفسه فروشگاهی

شرکت تک قفسه با 20 سال تجربه در زمینه طراحی و تولید انواع قفسه های فلزی از جمله قفسه فروشگاهی، قفسه انباری، قفسه راک، قفسه هایپری با بسیاری از کمپانی های معتبر و معروف ایرانی همکاری داشته و در تمام این سال ها سعی کرده ایم با بکارگیری همزمان نوآوری و کیفیت بهترین محصولات را برای شما مشتریان عزیز تولید کنیم.

برای خرید انواع قفسه های انبار، خرید قفسه فروشگاهی، قفسه های پیش ساخته می توانید به سایت تک قفسه مراجعه نموده و از مشاورین ما جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت قفسه های فروشگاهی، استعلام قیمت قفسه راک کمک بگیرید.

تک قفسه با داشتن نیروهای مجرب و کارآزموده یکی از معتبر ترین مراکز ارائه خدمات قفسه بندی، قفسه فروشگاهی، قفسه بندی انباری، قفسه بندی سوپرمارکتی، قفسه بندی درایوین راک، قفسه بندی کانتی لور، قفسه بندی مزنین، قفسه بندی سرد خانه ای، قفسه بندی پیچ و مهره ای، قفسه بندی بازویی، قفسه بندی صنعتی، قفسه بندی دیواری، قفسه فروشگاهی وسط فروشگاهی، قفسه فروشگاهی یک طرفه، قفسه فروشگاهی دو طرفه، قفسه فروشگاهی گرد، قفسه فروشگاهی سفارشی، قفسه بندی انباری نیم طبقه صنعتی، قفسه بندی هایپرمارکتی و… در ایران میباشد.

کاربرد قفسه بندی دفتری به همراه توضیحات کامل

یکی از مهمترین و اصلی ترین سوال هایی که ذهن بسیاری از افراد را به سوی خود جذب کرده است، کاربرد قفسه بندی ایزی راک می باشد.

همانطور که در قسمت قبلی نیز به آن اشاره شد، قفسه بندی ایزی راک از کارایی و کاربرد بسیار بالایی برخوردار می باشد که از مهم ترین و اصلی ترین کاربردهای استفاده از قفسه بندی ایزی راک می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

استفاده در فروشگاه ها
استفاده در مراکز آموزشی
استفاده در سردخانه ها
استفاده در انبار ها
کارخانه های مختلف
دفاتر اداری و غیره
حال شما نیز می توانید با توجه به نیاز خود، یکی از بهترین و شیک ترین قفسه بندی ایزی راک را در محل کار خود اجرا کرده و از این طریق بهترین و بی نظیرترین کارایی را از این محصول برای خود به ارمغان آورید.

حرف آخر:

امیدواریم که از این وبلاگ استفاده لازم رو برده باشید.

دیگر وبلاگ های ما را نیز مطالعه بفرمایید


تولید قفسه فلزی در تهران , تولید قفسه دارویی در تهران , تولید قفسه صنعتی در تهران , تولید قفسه راک سنگین در تهران , تولید قفسه پانل  راک دارویی در تهران , تولید قفسه راک در تهران , قفسه بندی انبار در تهران , قفسه فروشی در تهران , قفسه ارزان در تهران , قفسه فلزی در تهران , قفسه صنعتی در تهران , تولیدی قفسه فلزی انبار ، قفسه فلزی انباری ، تولید قفسه فلزی دارویی ، قفسه بندی تهران ، تولیدی قفسه در تهران ، تولیدی قفسه فروشگاهی در تهران ، تولیدی قفسه انباری در تهران ، تولیدی قفسه ، قفسه سازی تهران , بهترین برند قفسه ، قیمت قفسه فروشگاهی ، نمایندگی قفسه های فروشگاهی در تهران , فروش قفسه فلزی مشبک در تهران ، قیمت قفسه فروشگاهی , تولید قفسه مغازه ، کارخانه تولید قفسه فلزی در تهران ، ادرس کارخانه قفسه فلزی ، کارخانه قفسه سازی ، تولید قفسه هایپر مارکت ، تولید تجهیزات فروشگاهی در تهران ، تولید تجهیزات صنعتی در تهران , قفسه بندی فروشگاهی , قفسه راک قیمت ,قفسه بندی انبار,قفسه فلزی,قفسه صنعتی,قفسه کارکرده,قفسه ساز,نصاب قفسه,قفسه فروشگاهی,قفسه ساز تهران,قفسه راک,نیم طبقه, تولید کننده قفسه راک, قیمت قفسه راک, پالت راک,راک تهران,قفسه دارویی,قفسه لوازم یدکی
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.